19:e augusti 2010

God morgon alla. Pigga och glada? Det är faktiskt jag och det känns toppen trots då klockan bara är strax efter sju. Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är för att jag ska med bussen in till körskolan för att köra en körlektion. Känner mig riktigt taggad idag faktiskt! Göttmos.

Det blev inte riktigt som jag hade planerat igår som ni kanske märkte!? Jag skrev ju att jag skulle vara tillbaka efter två timmar, men det gick ju så långt att jag inte ens "hörde av mig" på hela kvällen, haha. Grejen är den, att det tog mycket längre tid att klippa gräs än vad jag hade räknat med då det var sjukt långt den här gången. Sedan så ringde världens härligaste Emma Karlsson och ville ses ett tag. Vi var här hemma, snackade skit, bakade blåbärspaj och det hela slutade med att jag åt så mycket att jag hade svinont i magen hela kvällen. Typiskt mig!!

Nej ni, nu ska jag ta på mig kläder och dra på lite mascara.
Har ni tur kanske jag hinner slänga upp lite bilder innan jag drar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback