24 augusti 2010

Kom hem för ungefär 40 minuter sedan. Jag har hinnit tryckt i mig lite för mycket chips och dipp och skitit. Har ont i både huvudet och magen. Laga "riktig" lunch kanske vore något... Chips och dipp håller inte i längden.

Jag har varit i stan och kört en körlektion som började 08:20 imorse. Sedan har jag passat på att plugga teori när jag ändå var där och då jag väntade på pappa. Det passade så bra att jag kunde åka med honom både in till stan imorse och även nu hem till Vingåker igen. Skönt som fan att jag slapp ta bussen!



Jag var även med och lastade på några ställen. I bild ser ni min duktiga och braiga pappa

Imorgon börjar skolan igen, på riktigt. Igår sket jag i att gå eftersom att vi i stort sätt bara skulle dit och hämta vårt schema (som för övrigt verkar suga getpung?) och idag är vi lediga hela dagen. Men imorgon kör det igång igen och jag är taggad till tusen. Ska bli skönt att komma igång, sista året och allt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback