27:e augusti 2010

God morgon allihopa! Sovit gott? Jag har sovit förvånandsvärt bra faktiskt. Trodde jag skulle ligga och grubbla hela natten på hur festen och allt skulle bli, men icke. Det känns som att jag/vi har läget under kontroll nu.

Är hemma från skolan idag då vi skulle leka lekar med klassen. Känns som att jag har lite viktigare saker och fixa med under dagen, haha. Blev verkligen inte en sån ansträngande "första vecka" för mig. Gör mig i och för sig ingenting!

Ska fortsätta äta på min frukost nu,
sedan ska jag sätta fart och få allt som står på min "att-göra-lista" gjort, innan klockan blir för mycket, innan folket kommer, innan min 18års-fest drar igång!! Åh, äntligen är den 27:e augusti här, dagen med stort D. Jag har längtat så mycket! Och, som grädde på moset ser faktiskt vädret mycket lovande ut. Det ska iallafall inte komma en droppe regn enligt prognosen och nu skiner faktiskt solen utanför mitt fönster. Wiiiiiiie!!



Titta vilka söta, gamla bilder jag hittade!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback