Dagen efter..

.. Ser alltid ut på samma sätt!

Jag var ute igår. Det var Michaela som styrde till det med en ball 18års-fest. Hon bjöd på käk och vi var ett härligt gäng som hade samlats för att fira vår fina vän! Kvällen/natten bestod av många goa skratt och jag hade minst lika kul även fast jag var den enda (typ iallafall) som inte kom in på krogfan då jag inte fyllt 18 än. Men, jag försökte iallafall! Haha!! Pinsamt pinsamt. Men, man lever bara en gång!

Är alldeles seg och trött idag. Alltid samma visa dagen efter, men det har ju sin charm även det. Ska snygga till mig lite nu, även fast jag inte orkar. Hehe, jag ska iväg och klippa lite grann! Det blir kul.

Cissi får det nog roligt idag när hon ska rensa sin kamera. Det befinner sig nämligen sjukt mycket "SNYGGA" bilder på mig/oss där i. Har vi tur kanske det finns en normal av alla som togs, och då kanske jag lägger upp den här, haha! Men man vet aldig, man vet aldrig! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback