Det går i 100

Ja ni... Det är väl nu allt är igång som vanligt igen antar jag - Klockan blir alltid så mycket på kvällen innan man är klar med allt som man "måste" vara klar med. Det är alltid så när skolan och alla rutiner är igång! Men men...

Som ni förstår så tyckte jag att det var underbart att träffa världens bästa klasskamrater idag. Jajamen, självklart är det Jessika och Cathrine som jag menar. Gud så jag har saknat dom två guldkornen alltså. Känns skönt att skolan och allt är igång igen faktiskt. Vet inte varför jag har så mycket positiv energi när det gäller skolan, egentligen, men jag antar att det är för att jag vet att det är sista året nu. Sista året ever.

Idag var det i och för sig en sjukt onödig skoldag. Vi kom dit, fick lite information, slutade för dagen. Klockan var då strax innan halv tio. Jag, Jessika och Cattis drog ner på stan och kom inte därifrån förren strax efter fyra. Vi har sprungit runt i affärer, ätit på Mc'Donalds, fikat tillsammans med Alexander, skrattat, tagit kort och haft det sådär roligt som man bara kan ha tillsammans med dom där två, hehe. Underbara vänner!!!

Nej ni, klockan går och jag somnar snart sittandes.
Imorgon börjar jag inte förren 11:05, MEN jag ska upp tidigt iallafall
- Körlektion står på schemat.


Bild från idag


oj, vad ljus du var i håret. riktigt fint :)

2010-08-26 // 00:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback