Det gick inte så bra

Att laga middag ikväll... Det var spagetti med köttfärsås som stod på schemat och jag kände liksom hur det saftade i munnen när jag väl satte igång då jag inte ätit något ordentligt på hela dagen. Med något "icke ordentligt" syftar jag på mackor, glass, tuggummin och halstabletter. Haha! Väl igång så skulle jag börja med att hacka löken medan pastavattnet kokade upp och stekpannan blev varm. Vad tror ni hände då? Jag slant (säger man så?) som fan med kniven och skärde mig något så förbaskat i fingret. Kniven jag skärde mig med, är lite "slut" om man så säger. Den är inte sådär vass så att det blir ett "fint" sår utan detta gjorde fruktansvärt ont och det lyckades tyvärr bli ganska djupt. Nu såhär efter händelsen kan jag ju bara meddela att det dunkar som bara f*n!!

15 minuter senare, när jag skulle krydda och smaksätta köttfärsåsen, så hamnade tomatpurèn (på något jävla vis??) över hela min mjukisdress istället för i stekpannan....


Allt som gått så bra idag. Vad fan hände?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback