Ensam igen

Nu är jag hemma igen efter att ha vinkat av och kramat Jessika hejdå vid tåget. Det är precis lika tråkigt och jobbigt varje gång. Men vi ses snart igen ju, jag och min pärla!

Vi har verkligen haft en härlig helg tillsammans. Men shit så fort 3½ dag och 3 hela nätter går när man är med henne. Tiden bara rusar förbi! Men trots det så har jag hunnit att njuta varje sekund av hennes sällskap. Vad har vi gjort då? Ja, för att dra en lång historia kort: Umgåtts och sovit hemma hos min kära mor, färgar varandras hår, varit i Stockholm på Pride, shoppat, ätit plankstek, snorat, ätit halstabletter, sovit en natt i lägenheten, haft världens mysdag med film, snacks och tv-spel, sovit hos pappa en natt, gått runt i myskläder, busringt, spelat lite mer tv-spel m.m. Vi har varit förkylda båda två dom här dagarna och i lördags fick jag till och med feber. Men det har varit nice, vi har gått runt och svettats, klagat, snorat och myst tillsammans.

Nu är jag ensam igen, men påfylld med ny energi ska ni veta, trots att jag fortfarande är förkyld. Enerigin kommer givetvis från Jessika och jag älskar att hon gör mig så glad hela tiden! Hon är en sann vän som jag alltid kommer att hålla fast vid! ♥



Två bilder på mitt lyckopiller, då vi var i Stockholm




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback