Födelsedagspresenter från vännerna

I fredags, när jag hade min omtalade 18års-fest, fick jag så himla mycket fina presenter från mina älskade vänner. Jag blev så glad, och paff! Inte kunde jag tro att jag skulle få såhär fina och gulliga presenter. Nej, gud nej. Jag tror att ni alla som var där märkte hur överraskad och otroligt glad jag blev. Det lät som en skiva som hade hackat upp sig, för jag sa: "Tack snälla ni, tack tack tack. Åhhh gud, tack. Tack tack tack!" hela tiden, haha!! Var länge sedan jag kände mig så uppskattad och överraskad, så alla "tack" kom direkt från hjärtat. Jag måste bara få säga det igen - TACK alla vänner! Jag älskar er! ♥


De 18 rosorna ni ser på bild, fick jag av pojvännen min


Rosa fina saker till nya lägenheten från Hanna & Michaela


Rosa godisskål full med godis, armband och hårspännen från Emma


Vin av Christian



Fräcka höstskor och ett fint armband av Jessika & Johanna


Söt pajform, hallontryffel och te från Jennifer & Pontus


Vin av Sofia


Coola smycken från Jessika nr 2, hehe


Örhängen av Cathrine



Söt rosa skål full med rosa godisar av Malin



Halsband och armband av Josefin & Philip
(Fick även lite andra söta saker av Josefin, men dom behåller jag för mig själv:))


Tröja och halsduk av Ludwig, Anna och Julia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback