Godnatt kära ni

Nu ska jag sova, så att dagen med stort D kommer fortare, hihi. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills imorgon!! Jag hoppas, tror och vill att allt blir sådär perfekt. Med all min tid, fantasi, guldvärd hjälp och energi så tror jag inte att det kan bli något annat än en toppenkväll i det stora partytältet med härliga människor, god mat, tårta, snacks, alkohol och roliga aktiviteter.

Har haft en fullproppad dag idag igen. Det hela slutade med att vi betällde pizza, jag och älsklingen. Till det blev det en iskall Coca cola och massor med vitlökssås. Fett gott! Men, nu till den stora frågan, varför äter man altid pizza tills man mår illa?! Jag fattar inte...

Nej ni, nu ska jag hoppa i säng.
PUSS & KRAM TILL ER ALLA ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback