Godnatt!

Ååååh, äntligen läggdags. Är alldeles slut i kroppen och hängig i huvudet, allt detta på grund av att jag är sjuk såklart. Har hur som helst haft en relativt bra dag och det var awsome att få klippa och färga lite. Det får mig att må bra och för några timmar så glömde jag bort att jag var sjuk...

Har inte blivit så mycket bloggande nu på några dagar, men jag tror ni förstår varför. Vilka av er alla skulle vilja sitta och läsa om hur synd det är om mig och hur många snorpapper jag går och plockar upp överallt? Ingen va?! Eller hur många skulle vilja sitta och läsa om hur många koppar te jag dricker, eller hur många halstabletter jag äter om dagen?

JAG VILL BLI FRISK. NU!
Hjälp mig någon. Please?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback