Gurgla saltvatten

Hemkommen efter en trevlig kväll hos fadern min. Strax innan halv fyra kom en go och gla' Anne-Elise (som faktiskt varit gift med min älskade pappa i ett år snart, shit vad tiden går fort!!!) och hämtade upp mig. Vi tog oss en biltur med mig som chaufför och övningskörningsrundan gick lika bra som den brukar! Efter en timmes åktur åkte vi hem igen, där pappa hade lagat iordning käk och Simon anlänt efter jobbet. Gick faktiskt riktigt bra och få ner maten ikväll, med tanke på mina onda tänder. Aja, vem bryr sig om hur mycket mat jag får i mig eller hur ont i tänderna jag har?! Idiot jag är....

Nu är hur som helst min 18års-fest planerad! Jag tackar gudarna att jag har en sådan snäll och underbar pappa samt en väldigt hjälpsam och snäll plastmorsa och pojkvän! Alla hjälpte till, sa vad dom tyckte om mitt förslag, la till egna förslag och gav mig svar på några frågor angående vissa delar. Jag vet att detta kommer bli awsome och nu när allt är planerat så kan jag inte låta bli att längta!! Ska försöka skicka iväg inbjudningar ikväll, men klockan är redan så pass mycket så jag vet inte. Ska först göra ett distanstest (körkortsteori alltså) och sedan se ett avsnitt av Prison Break med Simme! Får se vad klockan blir, annars tar jag det imorgon bitti...

Förresten, har precis gurglar ett glas med saltvatten som min vän Cecilia tipsade mig om. Jag har ju, som ni vet, förbaskat ont i halsen. Jag förklarade för Cissi att jag är orolig att detta kommer hålla i sig tills imorgon då vi ska fira Michaela som fyller 18 barre. Michaela ska nämligen slå till på fest! Men då gav Cissi mig ett bra tips - Häll i salt i ett vattenglas och gurgla. Nu har jag gjort det, och hoppas att det kommer att göra nytta.


"Det dödar alla bakterier"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback