Hänger i min morgonrock

Förbaskade skit! Nu har jag sådär svinont i halsen igen. Jag fattar inte, igår var det ju nästan så att jag kände mig frisk!??! Nog för att jag vet att sommarförkylningar brukar vara dryga och svåra att bli av med, men att det var SÅHÄR besvärligt kunde jag aldrig tänka mig.

Ont i tänderna har jag också. Det tog mig sammanlagt 20 minuter att få ner en liten smörgås i magen. Tur att det finns yoghurt och te säger jag bara! Annars då? Allt bra med er? Jag hoppas att ni mår och känner er lite bättre än vad jag gör iallafall, hehe.

Idag då? Jag vill göra det minsta möjliga men jag har en del "planerade planer" att ta itu med - Städa upp här hemma och plugga körkortsteori! Får se det från den ljusa sidan: Det är ju inte varje dag kan jag sitta och plugga i min rosa morgonrock som jag har fått från min Simon. Hehe, snart drar sista skolåret igång och då är det inte okej att komma i morgonrock och tro att man är något ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback