Intersport

Jag vill bli 100% frisk så att jag kan träna!! (Jag förstår att ni alla säkert nyper er i armen nu för och se om detta är en dröm eller inte, men jag menar det allvarligt talat) Jag kom ju igång där för tre veckor sedan men sen blev jag sjuk och min förbannade hals verkar ju aldrig vilja bli bra?! Jag är faktiskt riktigt sugen på att ta med min i-poden eller min träningspartner, Hanna, för en långpromenad eller ett pass på gymmet. Jag och Hanna tränar faktiskt riktigt bra ihop när vi väl ger oss fan på det!

Har ju dessutom köpt två nya träningslinnen som jag inte har hunnit använda än. Hittade dom på Intersport när jag var i Stockholm för två helger sedan. Kul att det är lite färg på dom, har alltid tränat i mina svarta tråkiga kläder.



när ska du svara på alla frågor?

2010-08-09 // 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback