It has been a long day, today

Som överskriften lyder så har det varit en lång dag. Jag har fått en hel del bra saker gjorda, bland annat alla "teoripluppar" på körskolan. Jag är så jävla glad!! Äntligen har jag klarat alla, så nu har jag bokat in mig på uppskrivningen och uppkörningen. På tal om körskolan och allt.. Vet ni något sjukt (roligt) som hände? Efter att jag klarat alla pluppar så gick jag in till kontoret, till körlärarna, och bad dom skriva upp mig på kö till uppkörningen och det. Jag blev kvar där inne på kontoret i ca 5 minuter då jag matade på med frågor (jag undrar alltid så mycket och jag vill alltid vara 100% säker på hur allt ska gå till, haha) och under dessa 5 minuter får jag en hel del imformation. Bland annat om hur lång kö det är på uppkörningen och uppskrivningen och också hur många fel man får ha på teoriprovet. Malin, körläraren som jag pratade med, förklarade att "sluttesten" som man kan göra på skolans datorer är väldigt svåra och man ska inte bli arg eller ledsen på sig själv om man får väldigt många fel då "sluttestet" är ett ihopsatt prov från alla olika kapitel. Aja tänker jag, fan också, men äh, jag ger det en chans. Det gjorde jag rätt i! 69/70 poäng fick jag och det är ju godkänt med en stor marginal och jag blev skitglad!!

Det jag vill komma fram till... Jag är så jävla glad att jag har tagit körkortsteorin på allvar. För er som vill veta så har jag läst hela boken två gånger, strykit över allt det viktigaste med överstrykningspennor, samt antecknat 28 sidor i mitt rosa skrivhäfte. Det lönar sig och all slit känns så jäla värd alltså. I'm happy and very proud of myself.

Nu ska jag fortsätta käka chips och dipp och bara va'
Är ledig från skolan imorgon tydligen, gött då. Jag tackar och tar emot :)


Du ska veeeerkligen vara glad och stolt! Du har varit jätteduktig med pluggandet! Vi är stolta över dig!!! Kram Anne-Elise och pappa

2010-08-23 // 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback