Klädbyte

Nej ni, det här duger inte. Nu måste jag hoppa ur min söta rosa morgonrock och ta på mig något mer vettigt. Ska ut och köra lite bil tillsammans med en go och gla' Anne-Elise som snart har varit gift med min älskade pappa i ett år. Efter en övningskörningstur hänger jag med hem till Vretstavägen där även Simon anländer efter jobbet. Vi ska käka mat hemma hos dom ikväll och planera inför min 18-års fest. Får alltså förhoppningsvis iväg inbjudningarna ikväll någon gång. Ja, det börjar verkligen dra ihop sig snart. Redan den 5:e augusti idag. Jag fyller alltså år om 25 dagar. Helt sjukt vad jag längtar!!

Nehepp, byta om var det ja! Vad ska man ta på sig idag då...?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback