Kunde inte sluta drömma

Lite sent nu, men godmorgon på er. Har ni sovit gott? Det har faktiskt inte jag gjort.. Hade så otroligt svårt och somna igårkväll då jag låg oskönt, tyckte det var varmt och kallt på samma gång, var kissnödig fast jag inte orkade gå upp och kissa och störde mig på Simons små snarkningar som han alltid får när han är lite förkyld.

När jag väl lyckades somna (vad nu klockan var då?) så började jag att drömma världens mest konstigaste drömmar. Kan väl tippa på att jag har drömt om sammanlagt 10 olika grejer inatt. Vissa av dom var ju bättre än andra, så att säga.

Min senaste dröm var nog ändå den sjukaste av alla. Jag drömde att jag var otrogen mot Simon genom att jag låg med en annan kille medan Simon själv var på jobbet. När Simon kom hem låtsades jag som ingenting hade hänt och sedan myste VI tillsammans med varandra och sådär. Bara några dagar senare fick jag reda på att jag var med barn! Jag fick panik då jag kände att jag skulle bli så "fast" om jag behöll det. Och eftersom att det var Simon som var pappan så betydde det ju liksom att ja, nu kommer vi verkligen hålla ihop hela livet. Men det var inte som jag trodde. Barnet var inte Simons, utan någon helt annan killes. Grejen är den, att han som var pappan hade jag inte ens legat med. Till slut kom det fram att killen som jag var otrogen med medan Simon var på jobbet, hade sprutat in en annan mans sperma i mig. Det var inte från vilken man som helst, utan en gubbe på 80 bast......

Haha, så jävla sjukt. Jag kunde inte sluta drömma den där jäkla drömmen, bara för att jag ville se vad som skulle hända. Men vi blev iallafall tillsammans till slut, jag och den 80 årige gubben. Vad som hände efter, det vet jag inte, för då sprang jag upp ur sängen, tvättade ansiktet med iskallt vatten och vaknade till ordentligt!!!

Ja ni... Hur fan kan man drömma en sådan här sak? Vad är det egentligen som får oss att drömma? Och hur kommer det sig att man alltid drömmer så sjukt konstiga saker?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback