Livet utan dator

Hej hopp! Hur står det till? Jag överlever faktiskt utan datorn och måste väl erkänna att jag får en hel del nyttiga saker gjorda utan den. Ett exempel är att jag faktiskt kommer ut på dagarna innan klockan blivit alldeles för mycket. En annan positiv grej är att jag kan ge 100% på körkortet då jag "har tid" att läsa teorin och göra test. Jag kanske ska satsa på det här, ett liv utan dator??

Vad har hänt de senaste dagarna då? Jag har hängt med mina vänner, partat, träffat familjen och pluggat körkortsteori samt varit på en körlektion. Jag njuter av slutet på mitt sista sommarlov så mycket jag bara kan trots att jag har varit sjuk ett bra tag nu. Nu känns det iallafall mycket, mycket bättre med förkylningen! Tur det.

Idag lär det bli en mysig dag. Jag och Simon sov här hemma hos pappa inatt, och snäll som jag är, ställde jag klockan imorse och gick upp och klippte deras gräsmatta. Nu ska vi åka hem där jag ska göra mig iordning, sedan ska vi till Factory och hitta en present till Ebba, Simons lillasyster, som fyller år idag. GRATTIS GUMMAN! ♥ Sedan kommer dagen att bestå av många olika "aktiviteter", hehe. Vi ska bland annat ut till det nya huset där vi tillsammans med ett härligt gäng, ska käka mat från Joan's. Gissa vad jag ska ha? Fläskfilèspätt med klyftpotatis och deras egna kallsås såklart!!

Nej ni, nu ska jag sätta fart med allt.
Ville bara tala om att jag lever, och att jag mår bra.

Kram kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback