Ett halvt inlägg, skrivet igår...

Nu sitter jag hemma hos världens finaste mamma. Det är fullt hus här! Det är jag, mamma, Jessika, Isabell och hennes kompis Jennifer. Vi ska alldeles strax sätta oss och käka räkor och baguetter. Så mycket mamma, hihi! Att äta räkor hemma hos mamma smakar på ett speciellt sätt, det går liksom inte att beskriva.

Mötte upp Jessika här i Katrineholm vid fem-tiden. Ni som följer min blogg vet hur jäkla mycket gott jag skriver om Jessika hela tiden och ni som känner mig kan ju bara tänka er hur otroligt glad och sprallig jag blev när vi såg varandra. Att slänga sig om henne och ge henne världens bamsekram är som och krama och slänga sig om någon man är kär i, haha. Allvarligt nu alltså - Hon är min som min flickvän! Förlåt Simon, mohaha.

Imorgon ska vi upp till Stockholm och Pride. Är så sjukt roligt och se paraden och ja, hur många år har jag varit uppe nu tack vare min mamma...? Hehe, MÅNGA!!! Men det är verkligen skitkul och en otroligt mysig och härlig tradition vi har.



» Mamma

Tack för en mysig dag, nu är det bara att vänta tills nästa år ;)

Kram mamma

2010-08-02 // 02:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback