"När kalla nätter..."

God kväll! Allt bra? Med mig är det finfint. Ska lägga mig i sängen och göra min underbara pojke sällskap. Dock ska jag inte sluta ögonen riktigt än, utan jag tänkte faktiskt lägga mig på spikmattan samtidigt som jag börjar läsa i en ny bok. Den här gången blir det Jessica Anderssons verklighetsbaserade bok som handlar om hennes tragiska uppväxt. Kan bli intressant men ändå en tung läsning. Jag avskyr alkoholiserade föräldrar som väljer bort sina barn! Det är bland det absolut värsta jag vet!! Någon av er som läst den förresten?


Jag tycker att hon är så vacker, Jessica Andersson.

Sweet dreams... ♥
Puss och kram
JENNY


Jaaaag har läst den! :-)Förvånad? Den var inte kul att läsa....stackars henne. Men helt klart intressant, man förvånas ändå över att det kan ske utan att folk ingriper!

Kram

2010-08-17 // 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback