Nu blev det kväller

Kom precis hem från affären där jag och min prins har handlat lite inför veckan. Så skönt att veckohandla och slippa gå till affären titt som tätt för att man har glömt någonting. Så det jag menar är att det är suveränt att skriva matsedel och sedan åka iväg och handla allt som behövs. Vipps, så har man alla "matproblem" väck!! Vi behöver aldrig tänka "Åh, vad ska vi äta idag då?" utan det står skrivet, svart på vitt, i vår lilla matsedelsbok. Assmidigt!! Testa själva.

Har tillbringat min kväll hemma hos farmor och farfar. Jag har klippt dom, sedan har vi fikat och bara haft det allmänt trevligt tillsammans. Simon var med också, så det kunde inte bli bättre. Jag tycker verkligen om farmor och farfars hus, att vara där hemma. Huset är fyllt med så mycket minnen, kärlek och harmoni från min barndom och fullt med så mycket farmorochfarfarkärlek med fotografier, plåtburkar, blommor och massor med gamla saker. För och inte tala om hur mycket jag tycker om er, farmor och farfar. Ni är bäst!!

Nu ska jag käka kvällsmat och försöka lugna ner min stressiga pojkvän som hela tiden har någonting för sig. Tänkte att vi skulle se ett avsnitt av Prison Break. Imorgon lämnar vi in datorn på lagning igen (vi tog hem den över helgen då vi  var tvugna att tömma och spara på alla bilder och så ifall det försvinner) men jag får förhoppningsvis igång min gamla dator så att jag har någonting att blogga ifrån medan den här rackaren är på lagning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback