PINK

Jag är nog inte den enda tjejen som avgudar färgen rosa, men jag är garanterat en av dom som gillar det lite sådär extra mycket. Jag har alltid varit en rosa tjej, på ett eller annat sätt. I vissa perioder i mitt liv så hade jag ALLT i rosa, verkligen ALLT. Till och med mina tapeter. Idag kan och får jag tyvärr inte ha lika mycket rosa i hemmet som jag egentligen vill ha, detta tack vare att jag bor tillsammans med min pojkvän - Han hatar rosa. Ingen bra kombinitation alltså...

Men när vi flyttar till vår nya lägenhet så ska jag skita i vad han tycker.
Det är ju ändå jag som är tjej, och det är jag som älskar att inreda och hålla iordning hemma, inte han, så varför ska jag bry mig om vad han tycker om rosa?! Jag skulle mer än gärna vilja ha detta hemma hos mig....








när kommer svaren från frågestunden?

2010-08-08 // 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback