Questions and answers

Jag vet, jag vet, jag veeeet att jag är jättesen med svaren från frågestunden och jag vet att jag lovade ett "videosvar" men det blir inte så iallafall. Men ha, där fick ni bara för att ni också är så jävla sega på att kommentera, våga fråga och så hela jäkla tiden. Så, kvitt?

Anyway, här kommer del 1 av svaren! :)

beskriv dig själv med 3 ord.
Social, glad och framåtriktad

vilken kändis skulle du helst vilja dejta?
Tjej? Angelina Jolie. Kille? Utan tvekan Cam Gigandet! 


vad är det bästa med simon?
Oj, det finns så mycket!! Han är väldigt, väldigt snäll och omtänksam. Han är alltid en glad och rolig person vilket betyder att vi skrattar en hel del tillsammans vilket är väldigt viktigt i ett förhållande - Att man har kul ihop. Sen så kysser han väldigt bra och är en kung på att massera.

En bild från förra sommaren


vart och varför ska ni flyta? :)
Vi ska flytta in till Katrineholm, till en jättefin tvåa på öster. Varför? Ja, för att vi vill det. Nej, men det har mest och göra med att det kommer att underlätta för mig som fan att komma till skolan och sådär.


skulle du kunna tipsa om en snygg men ändå enkel "partyfrisyr" för mellanlångt hår? :)
Oj, det är ju jättesvårt att svara på såhär. Det har ju mycket och göra om vem DU är som person. Vem som passar i vad, och inte, är ju verkligen jätteindividuellt. Men såhär generellt skulle jag vilja säga att: Var inte rädd för att framhäva volym!

Sedan så finns det ju HUR MYCKET SOM HELST man kan göra. Men en enkel frisyr.... Ja, varför inte locka? Kanske "sätta upp"/markera ena sidan. Med lite lockar och volym så kan man med hjälp av lite spännen sätta upp håret och gärna med "en slarvig" look.

Vill man lägga fokus på sminket så kanske man till det vill ha en ännu enklare frisyr? Då kan man göra det så enkelt att man plattar håret, kammar fram en mittbena, tuperar lite och låter det vara. Eller så kan man kamma allt hår slätt, sätta håret i en toffs ganska långt upp på huvudet.

Nej, fy. Haha, det här blev för rörigt känner jag. Vet ni vad? Jag ska fixa lite enkla festfrisyrer och fota steg för steg till er någon gång. Blir så mycket lättare då. Vad sägs?


Vart är det ni ska flytta?
Som jag svarade tidigare - Till Katrineholm.

hur känns det inför sista året?
Det känns jättebra! Jag är skittaggad verkligen! Är såhär i efterhand otroligt glad att jag tackade nej till sommarjobb, det har lett till att jag kunnat samla på med massor av kraft och energi och det ska jag lägga på sista året i skolan. Ska även bli skönt att komma igång med alla rutiner igen, man blir så seg av att inte ha några. Iallafall unde en längre tid, hehe.
 
varför behöver du ett usb för att lägga in dina bilder?
Alla bilder på min blogg, i stort sätt, är fotade med min mobilkamera. Och i min mobil sitter ett minneskort där alla bilder sparas, och för att kunna föra över dom till datorn så måste jag sätta i mitt minneskort i ett usb-minne som jag fick med istället för massor med sladdar, som jag sätter i datorn. Hajjar du? =)


Hej!
Mitt hår bli ofta och väldigt fort fett, därför känner jeg ett behov av att tvätta det nästan varje dag vilket jag VET inte är bra.. men inte kul att gå runt med fett hår. Har du några bra tips som man kan göra åt det?

Gå till frisören och köp rätt produkter. Det finns massor med bra alternativ och använder du rätt produkter så ska det nog hjälpa ska du se. Förresten, har du använt torrschampo någon gång? Testa det annars.


Varför bloggar du? Vad är det som får dig att tycka det är värt att skriva här? :)

Haha, ibland undrar jag samma sak, haha. Nej, men grejen är ju den, att jag ALLTID har älskat att skriva. Alltid verkligen! När jag var liten skrev jag dagbok varje dag, ibland flera gånger om dagen, och så fort vi får en skrivuppgift i skolan så blir jag superglad. Det som får mig att fortsätta och tycka att det är så himla kul, är att jag får beröm för det - Folk ger positiv kritik, och det är jättekul!


Var det svårt för simon att förlåta dig efter att du vart otrogen?
Nu skulle ni ju ställa frågor till MIG. Jag kan ju inte sitta och svara för någon annan i min blogg, tyvärr. Men om ni tänker efter så förstår ni nog själva att det inte är så jättelätt att förlåta en sådan sak.


vilka sporter har du hållit på med under åren?
Fotboll och volleyboll. Volleybollen blev seriös. Jag höll på i.... få se..... vad kan det bli... 4 år? Äh, jag vet inte riktigt, men jag höll på ett bra tag iallafall och jag tyckte att det var skitkul. Eller ja, det tycker jag fortfarande. Brukar faktiskt fundera på att börja igen....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback