Regning morgon

God morgon allihopa! Idag är jag uppe med tuppen OCH med ett spöregn till väder. Sitter på bussen påväg in till Katrineholm då jag har en tandläkartid klockan åtta. Vet inte riktigt hur eller vad jag tänkte på när jag tog en sådan tidig tid?! Kanske hoppades och inbillade mig att det skulle vara sommar och sol såhär dags på året, och i så fall skulle jag ju velat ha ut så mycket av dagen som möjligt, men om jag visste att det skulle bli såhär hade jag tagit en betydligt senare tid!! Fyfan vilket skitväder det är alltså. Känns verkligen som höst!!

Ska hur som helst göra det bästa av den här förmiddagen trots att jag är sjuk och hatar vädret. Efter tandläkaren tänkte jag nämligen gå till körskolan och plugga lite teori. Duktigt av mig va?!

Nej ni, nu ska jag lyssna på lite musik från min i-pod och slumra till lite grann innan det är dags och kliva av och promenera i regnet igen. Vi hörs senare!


Kan ni förstå att det är augusti när ni ser den här bilden?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback