Skollhet dag

Vilken varm dag!! Jag som trodde att sommaren var över.... Men icke! Idag har det varit tropisk värme och termometern har visat mellan 27 och 29 grader. Sjukt! Men ack så underbart. Eller hur?

Dagen har varit full av aktiviteter. Jag och Simon, har tillsammans med en del av min familj varit ute i pappa och Anne-Elises nya hus, där vi blivit bjudna på Joan'smat av Anne-Elises föräldrar. Det var skitgott! Diggar som ni vet deras fläskfilespätt med kylftpotatis och kallsås. Efter vistelsen i Spånga, åkte vi hem till Simons söta mormor där vi hade lite kalas för Ebba som fyller 14 år idag! (Ebba är alltså Simons lillasyster för er som inte vet) Så för och dra allt över en kam, vad har min dag bestått av? Äta, fika, äta, fika. Haha! Har hur som helst varit astrevligt.

Nu är jag trött som ett as. Snacka om att värmen tar kål på en!!


Hela gänget!


Lillasyster Isabell


Anne-Elises föräldrar


Jag


Kramkalas


Rastlösa som vi var, började vi kasta äpplen och ha tävling vem som kastade längst




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback