Söndagen den 8:e augusti

Hade en jättemysig och trevlig kväll tillsammans med mitt hjätegull igår. Vi gjorde det som vi är allra bäst på - Myste i soffan framför några avsnitt av Prison Break, pussades, kramades, kittlade varandra, pillade varandra i håret, åt chips och bara va. Så otroligt härligt! Jag önskar att alla, iallafall någongång, får känna på vad riktigt kärlek är. Det finns knappast något bättre!!


Nyvakna imorse... ♥

Idag är det söndag, igen. Bara två veckor och en dag kvar tills skolan börjar. Fort det går. Idag ska jag hur som helst göra det där som hör söndagarna till - Tvätta, städa lite och hänga framför datorn. Haha!! Kan inte minnas en söndag då jag gjorde någonting mer avancerat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback