Spänning spänning

Åhhhh, nu ligger jag alldeles strax i fosterställning. Det gör så sjukt ont i tänderna just nu! Det hälper inte ens med alvedon... Jag har haft tandställning i sammanlagt 4½ år snart och jag kan svära på Gud att jag aldrig haft såhär sjukt ont tidigare. Samtidigt som det är bra att det gör ont (eftersom då vet jag ju att det gör nytta) så känns det inte alls bra nu när jag vill sova! Ja ni, kommer jag någonsin lyckas somna inatt? Det är frågan. Den som lever får se.

Nej då hörreni, jag håller inte på och dör.
Men den här gången känns det faktiskt som att Kjell har spänt allting 100 gånger värre än vanligt och då är det illa! Har inte kunnat ätit nu på kvällskvisten, men eftersom att jag har en sådan otroligt bra pojkvän så sprang han till affären innan den stängde och handlade hem yoghurt till mig. Bara så att jag får i mig något. Blir ju vrålhungrig annars!

Ska lägga mig i sängen bredvid pojkvännen som redan sover som en stock. Tänkte slå på tv;n i hopp om att det finns någonting bra och titta på, sedan hoppas jag att jag kommer kunna sova lite inatt iallafall... Sweet dreams everyone. Vi hörs imorgon! ♥


En bild från förra veckan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback