Tacos

Idag har jag myst med min fina pojkvän precis hela dagen. Eller nej, nu ljög jag. Han låg ju och sov fram till halv ett då jag blev alldeles för rastlös och valde att hoppa på honom tills han vaknade. Haha! Dock så förstår jag honom att han behövde sova. Han har jobbat hela veckan plus hela dagen igår, sedan gjorde han andra saker efter jobbet och kom inte hem förrän senare på kvällen. Sedan slutade gårdagskvällen/natten med att vi låg uppe och pratade fram till klockan blev 01:40.

Nå.. Vad ska jag säga då? Idag har jag myst med min fina pojkvän halva dagen, HAHA. Nej, men ni fattar... Nu ska jag ge mig.

Det var länge sedan det bara var han och jag, vi två tillsammans en "hel dag". I veckorna jobbar han och är inte hemma förrän vid 17, och nu har det varit flera helger på rad som har varit fullspäckat med annat. Men idag, och ikväll har vi tid för varandra och det behöver jag ♥ Någon att prata med. Någon som kramar om mig när jag känner att jag behöver det. Någon som får mig att le

Nu har vi precis avslutat en mysig middag. Kvällen till ära blev det tacos och det var gudomligt gott och väldigt länge sedan jag åt det sist.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback