Tar det lugnt ikväll

Mina fräcka vänner försöker få ut mig på festligheter ikväll igen, men ärligt talat så orkar jag faktiskt inte ännu en galen partykväll/natt. Jag fattar inte, för sisådär 2 år sedan kunde jag köra en "tredagars" utan problem, men nu så är jag alldeles död efter en kväll. Haha, vettifan hur det kommer sig, det bara är så.

Ikväll är jag alltså hemma och tar det lugnt. Ska ha en mysig filmkväll med pojkvännen  och choklad, dipp, gurka, chips och saft. Det kommer nog att bli supermysigt!! Så skönt att bara gå runt i mjukisdressen, med håret uppsatt och inget kladd i fejjan. Hoppas att mina fina vänner har roligt ikväll, trots att jag inte är med och höjjer upp stämningen ;) Puss på er! ♥

Hoppas ni alla andra som läser detta har en bra kväll ni med. Nu ska jag hämta en filt och vänta på Simon här i soffan medan han diskar klart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback