Tjejgrejer

Hallå bloggen! Hur står det till? Själv är jag trött och seg som bara fan, men efter en timmes powernap, en skål med nudlar och lite plugg så har jag nu bestämt mig för att piggna till! Sitter hemma hos mamma i Katrineholm och längtar tills hon kommer hem från jobbet så att jag hinner umgås med henne lite innan jag drar iväg och träffar Cissi. Vi ska till Stadsparken och se när Sofia sjunger, sedan ska vi till Tove som styr till det med en girlsnigt! Ska bli trevligt, alltihop.

Vad ska jag ta till för metoder för att bli den där pigga, glada och roliga Jenny då?! Först och främst lite kläder, smink, hårspray och lite nagellack. För det andra vore det mumsigt att köra några varv med tandborsten i truten då det smakar "sova" i den, HAHA.

Dags att sätta fart! Ska börja med och gå igenom mina 5 olika ombyten som jag har med mig. Det är ju så jäkla svårt och veta vad man ska ha på sig, speciellt när det är sånt här väder... Kommer det att bli en solig kväll eller inte? Hm... Jag ska hur som helst måla mina naglar med en somrig turkos färg, DEt är en sak som är säker!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback