Vad är en fest utan partytält?

Ikväll har jag tillsammans med pappa, Anne-Elise, Simon, Anton och Pontus slagit upp partytältet som jag tillsammans med mina vänner ska fira i på fredag. Åh, jag längtar så mycket nu!! Ska bli så sjukt roligt verkligen.

Vi var ett bra team som fick upp det gigantiska tältet på bara en timme. Snacka om teamwork!! Tack för hjälpen allihopa. Jag är så glad och tacksam att ni ställer upp. Det betyder massor för mig, och min 18års-fest + födelsedag ska bli så bra att jag aldrig glömmer den!! Aldrig någonsin.

Nu springer klockan iväg. Dags att fixa lite med annat. Imorgon börjar ju skolan, på riktigt.



Pontus, Anne-Elise och pappa i full gång


Finfina pojken!


Mina hjärtan. Det ena har dock ögonen stängda, varför? Haha, pluttis.


TEAMWORK, yeah yeah.


» Tove

Inget party utan partytält, det har du rätt i! Hoppas festen blir kanon och att du får en grym 18-årsdag. Puss /Tove

2010-08-25 // 08:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback