VÄRLDENS BÄSTA 18ÅRS-FEST

Hej på er! Nu är det söndag och jag har hunnit smälta allt det underbara som hände i fredags och som hör min 18års-fest till. Det är fortfarande så sjukt mycket glada och härliga känslor i mig och som jag inte riktigt kan sätta fingret på och beskriva med ord. Men jag vill bara säga att jag är så himla tacksam att mina vänner finns och att dom gjorde min 18års-fest till världens bästa 18års-fest. INGENTING kunde ha blivit bättre!!!

Jag skulle kunna skriva en bok om det här, men det ska jag inte, utan jag tänkte istället slänga in massor med bilder som får tala mycket för sig själva. För jag vet inte hur jag ska kunna återberätta en hel kväll som bjöd på många skratt, många kramar, många glada miner, många roliga lekar och aktiviteter, god mat, god dricka, tårta, chips, underhållning och allt det där som vi som var där, vet. Men jag vill att ni alla som läser det här ska veta att jag hade världens bästa kväll, någonsin, i fredags och jag är så jävla glad för precis allt som hände. Alla pengar, all tid, energi och planering bakom denna kväll, är helt klart utan tvekan värt det!

































TACK FÖR ALLT, mina älskade vänner! Jag älskar er så satans mycket. Ni är bland det absolut bästa jag har! Tack tack tack tack tack för allt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback