14:e december 2010

Hej dagboken!

Vilken natt! Jag bokstavligt talat hatar att vara sjuk när jag ska försöka sova - Det går liksom inte! Jag har vaknat tusentals gånger på grund av världens jäkla halsont, en mycket täppt näsa och med en kropp som kallsvettats. As jobbigt.

Nu har jag iallafall varit uppe och ätit frukost, tvättat mig med iskallt vatten i ansiktet och fått i mig tre koppar te. Jag ska, envis som jag är, ta bilen och åka till skolan trots att jag mår som jag mår. Vill verkligen inte missa klipp- och frisyrdesignen!!! Den är viktig, mycket viktig.

Ska försöka fräscha till mig lite innan det är dags att börja rulla mot Norrköping. Känner mig inte speciellt snygg direkt med en förkylning i mig. Usch! Tur det bara är min klass jag ska träffa, dom är inte så viktiga!! ;)


Sliten, trött och en mycket seg Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback