18:e december 2010

Hallå där!

Hur står det till? Jag är trött, men mycket glad idag. Har faktiskt fått lite julkänsla i kroppen, dagen till ära. Har gått på stan med min prins och försökt fixa det sista inför julen. Vi lyckades väl inte så jättebra eftersom att vi inte hittade vad vi letade efter. Men det gör ingenting, vi hade det mysigt ändå.

Efter rundan på stan så gick jag hem till mamma och jag är fortfarande här och myser. Lillaskruttan är här också och det gör ju inte saken värre precis. Det är så mysigt att vara med henne. Hon ger en så mycket pussar, kramar och värmande ord hela tiden och jag kan inte göra annat än le, pussa och krama tillbaka. Hon är så go!


Just ja! Vi har klätt granen här hemma hos mamma idag. Det blev jättefint verkligen. Nu har man verkligen fått lite julkänslor i kroppen och det är härligt tycker jag. Julen är fin!






» bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-19 // 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback