22 december

Det är ingen vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Frejas födelsedag. Hurra hurra hurraaaa!!!

Stort grattis på födelsedagen gumman! Nu är det din tredje födelsedag här på jorden och jag hoppas att den blir lyckad för dig. Vill bara tala om att för tre år sedan så föll jag i gråt, skrek för jag var så glad och jag kunde inte sova på natten. Vet du varför? Vi fick reda på att du hade kommit till världen. Jag kommer aldrig att glömma känslan i kroppen, den härliga känslan som fick mig att storgråta av glädje.

För mig är du inte bara min systerdotter. För mig är du en ängel, en bästa vän... Du är fullkomligt underbar!

Hoppas du får världen bästa födelsedag, det är du värd. Vi ses ikväll. Då är det ju kalas, och det ser jag fram emot. Ha det bra så länge gumman. Och du, jag älskar dig!! Puss och kram ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback