A good day

Vilken toppendag och toppenkväll det här blev. En bra start på december månad som sagt. Ja ni, snart är vi ännu en dag närmare julafton. Hur känns det tycker ni? Jag tycker det är mysigt med julen, men denna förbannade kyla? Den klarar jag mig utan, helt klart.

Nu måste jag stänga ner den här dumburken och försöka sova.
Klockan ringer nämligen 03:30 och då är det dags att gå upp och göra sig iordning och redo för en heldag i Ullared. "Skojar hon?" tänker ni nu.... Och det ska jag säga er att jag inte gör. Jag ska upp mitt i natten och göra mig klar. Varför måste det där förbaskade varuhuset ligga så långt bort för? Hur ska jag klara mig upp mitt i 'natta'? Äh, det blir nog bra. Jag har ju bra sällskap med mig, så vad kan gå fel? Jag ser faktiskt fram emot morgondagen, det ska bli kul. Jag har bara varit i Ullared en gång tidigare så det ska bli intressant att besöka stället igen. Känner jag mig själv rätt så händer det nog att jag får med mig en och annan pryl hem, hihi.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback