Åt rätt håll

Tjena! Tro det eller ej, men jag känner mig mycket bättre! Halsen gör inte sådär jättemegaont och snoret klippar inte ihop sig lika mycket i näsan utan nu kan jag andas rätt så normalt. Jippi! Det verkar gå åt rätt håll iallafall. Skönt det!

Jessika har så rätt i det hon sa till mig i skolan förut. Jag är verkligen inte mig själv när jag är sjuk. Jag blir som en helt annan människa. En tråkig människa som inte pratar, skrattar eller ens rör minen. Det är jättejobbigt för mig, men jag kan även tänka mig att det blir svårt och jobbigt för mina nära och kära som är van att se mig så överglad och positiv hela tiden.

Men men, positiva tankar nu - Det går åt rätt håll och det ska jag fira med ugnsstekt falukorv, potstismos och lite grönsaker nu, haha. Vi hörs!!


Såhär sliten ser jag ut idag...


va snygg du va i håret :D

2010-12-14 // 18:11:22

Svar till Hanna:



Naeew gulleplutt, det var väl inte riktigt så jag kände själv, men tack så mycket!! :)

2010-12-15 // 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback