BOBBY'S

Som den snart färdigutbildade frisör som jag är, tänkte jag tipsa er om lite hårvårdsprodukter. Det spelar ingen roll vad ni sitter och tror, det ÄR skillnad att använda ett riktigt bra schampo jämfört med flaskorna som finns att köpa på ICA för 20 spänn.

På dom här åren på frisörskolan så har det blivit självklart att använda rätt schampo för just mitt hår, på samma sätt som jag använder just min klädstorlek och inte någons annan. Haha, vilken usel jämföring, men ni hajjar vad jag menar va?

Jag har testat en hel del olika märken på schampon, balsam, inpackningar, gelè, vax, hårspray osv... (mest för att jag är nyfiken såklart) och givetvis har jag stött på både bättre och lite sämre produkter. Men ett märke som faktiskt överraskade mig positivt var Bobby's.


Med hans egna Extreme color schampo kombinerat med Extreme repair conditioner så får du, på riktigt, en fruktansvärt ren känsla som varar i flera dagar. (Givetvis beror det ju på hur mycket du stylar håret och hur mycket produkter du använder) Produkterna ger glans åt håret och innehåller ämnen som arbetar med att behålla en jämn färg.



Extreme strong hold spray är en spray som håller din frisyr på plats och som är lätt att kamma ur. Sprayen ger inget "kladdigt" intryck som många andra kan göra, utan den gör sitt jobb på rätt sätt - Stelnar till och håller frisyren på plats!

Extreme strong hold styling gel passar perfekt till killar! Pojken min är väldigt nöjd med produkten. Själv kan jag inte uttala mig så mycket (eftersom att jag inte använder den själv) mer än att de gånger jag har stylat Simons hår så har jag blivit positivt överraskad. Produkten är lätt att arbeta in i håret ger frisyren en snygg look.



Bobby's hårvårdsprodukter är enligt mig väldigt prisvärda. Jag gillar dom! Verkligen. Är det någon som har testat produkterna? I så fall, vad tycker ni?


» jenny

jag har en fråga. jag måste duscha varenda dag eftersom mitt hår blir flottigt på en gång, vad ska jag använda för schampo för att inte få så? Kram

2010-12-17 // 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback