Dagens roligaste (mest tragiska??)

Läste nyss en av mina vänners Facebookstatus som löd såhär:

"Du är inte helt värdelös, du kan fortfarande användas som ett dåligt exempel!"

Jag höll på att garva läppen av mig, tyckte det lät så kul. Kan fortfarande inte hålla mig nu när jag sitter här och skriver utan det drar duktigt i kinderna, haha. Men samtidigt, fan, den är ju tragisk den här meningen. Den stämmer ju in som fan på vissa och jag tror att många kan känna igen sig när dom läser dessa 13 ord. Men ja, jag kan inte rå för det, jag tycker meningen knäcker!! Tycker den är kul, faktiskt.

Hehe, man kanske skulle sätta upp den här meningen på väggen här hemma? Vore nice va. Förstå vad folk skulle säga, haha!! "Gud vad fint Jenny, as fint."



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback