December

Min början på december månad år 2010 har hittils varit toppen. Började med att jag "tyvärr" tvingades vara hemma från skolan och fortsatte sedan med flera timmar i soffan. Har även tillbringat en hel del tid i telefonen tillsammans med människor som jag tycker om. Som pricken över i:et så har jag haft en eftermiddagsfika tillsammans med min otroligt glada och roliga vän, Emma. Det bjöds på många härliga skratt, som vanligt när man är med henne alltså. I like that. Och så måste jag bara fråga: Visst är morotskaka bland det godaste som finns?

Nu väntar jag på kusinEmma som ska komma hit. Eller ja, hon kommer inte förrän om ungefär 45 minuter. Vi ska färga hår och snacka skit. Det kommer bli hur mysigt som helst!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback