.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering dagen till ära. Men om jag säger såhär: Jag har inte haft den bästa dagen i mitt liv direkt. Vill inte gå mer in på detaljer just för tillfället, för imorgon är det julafton och då ska man var go och gla!

Sitter iallafall hemma hos min kära far nu. Det är här vi börjar firandet imorgon. Har kokat tomtegröt, alldeles själv och jag hoppas att den smakar bra imorgonbitti och att alla blir nöjda.

Tänk er, det ÄR julafton imorgon!! Känns det så tycker ni? Jag har lite svårt att förstå det faktiskt. Vet inte varför. Ge mig lite julkänsla allihopa!

Hur som helst så önskar jag er en riktigt God jul!
Ta hand om varandra ordentligt och njut av att få vara tillsammans!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback