Härlig dag med gullfia

Puuh, kom precis hem efter att ha varit och lämnat trollungen hemma hos pappa Matthias. Vi har lekt och busat idag, jag och min underbara systerdotter. Åkte och hämtade henne på dagis vi 13:15 ungefär och det är så himla kul när hon hoppar och studsar av glädje när man kommer. Man blir så glad, känner sig så bra.

Vi har haft en jättemysig och rolig dag. Skämde bort henne med en stooooor målarbok, massor med kritor och en liten barbiedocka på stan förut. Hon måste ju ha lite roliga leksaker här hemma hos mig, hihi. Dessutom så är det så roligt att ge saker till någon som blir så himla glad och tacksam.

Det tar verkligen på krafterna att busa en hel dag, det vill jag lova! Men det är bara härligt. Längtar redan efter henne! ♥


När jag skulle köra hem henne nu ikväll så vägrade hon att ta på sig
kläder för att hon ville vara kvar. Det hela slutade med att jag sprang
runt och jagade henne här hemma medan hon lekte tiger och försökte
skrämma bort mig.


» hanna

va mysigt det låter :)

2010-12-09 // 20:03:24

Tusen tack för hjälpen! Får höra om allt skoj imorgon. Hon sov ju tyvärr när jag kom hem. Ska bli spännande! Kram

2010-12-09 // 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback