Julklappar - Till mig, från mig

När jag gick runt på stan och handlade julklappar till alla nära och kära förra veckan så kunde jag givetvis inte låta bli att köpa några åt mig själv också, hehe. Det är ju så svårt det där, att gå runt i affärer och titta efter prylar till andra och inte en själv. Eller är det bara jag som tycker det? Hehe, skitsamma. Här får ni se mina julklappar till mig själv:



Visst är den läcker? Svinbillig var den också, enligt mig.


Två små söta askar som står på möbeln i sovrummet


En underbart söt julängel


♥ Ännu en ängel, pryder möbeln i sovrummet ♥


Det är mycket heminredningsshopping nu ska ni veta... Det här är inte någon jäkla modeblogg nu för tiden! Är det intressant och se massor med inredning eller är det bara skittrist? Tell me!! Så jag vet.


» hanna

jag tycker att det är intressant. vill också se hur eran nya lägenhet ser ut med allt nytt :)

2010-12-30 // 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback