Kan verkligen inte sova...

Klockan är halv ett på natten och jag kan inte sova. Har försökt i drygt två timmar men jag har svårt att slappna av. Det går liksom inte. Det är massor som snurrar i mitt huvud och som gör att jag är uppe i varv. Julen är mysig, helt klart, men gud vad det är mycket som ska planeras och ordnas med... Allt ifrån julklappar till pynt. Det är kul, men är man som mig och vill ha allt perfekt så är det svårt att slappna av innan det har blivit det. Har t.ex. en julklapp kvar att handla och sen så måste jag få tag i vita julgranskulor innan vi kan sätta upp granen... Haha, vilka problem. Ska jag fortsätta? Okej... Jag har så hiiiimla mycket idéer hur jag vill inreda lägenheten. Jag ser slutresultatet framför mig men man får ta lite i taget har jag lärt mig. Men heter man Jenny Söderlund så har man väldigt väldigt svårt att acceptera det. Jag vill få allt klart på en gång!! Nejni, nu ska jag sluta och prata strunt i nattmössan. Vi hörs imorgon. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback