Lägenhetsfix och myspys

Jag har haft en superbra dag idag! Kan väl börja med och meddela att jag är överlycklig att min man är ledig från jobbet i en vecka nu. Jag är så glad för det! Har varit väldigt tufft nu ett tag, både för han och mig. Ni vet, mörka kvällar, klockan blir mycket innan han kommer hem, sen bara äta och sova... Vi har inte riktigt haft tid för varandra. Han har bara sovit hela tiden när han har varit hemma känns det som, haha.

Nu är han hur som helst ledig en hel vecka och vi båda två är lyckliga för det. En hel vecka tillsammans då vi verkligen kan och ska ta hand om varandra.

Började redan idag med och fixa i lägenheten. Vi har haft ett litet "break" med lägenhetsfixet nu när det har varit så mycket annat men idag fick vi ett ordentligt ryck! Vi har målat i hallen, tagit bort den stora och fula klähängaren, satt upp en klähängare och en ny hylla. Resultatet blev stilrent och snyggt! Och ja, ni kanske får se bilder, någon gång.... Några av er har nämligen önskat att få se bilder på hur vi har det här hemma och jag lovar, det kommer, det kommer.

På tal om lägenheten nu då... Den här skulle jag mer än gärna vilja ha här hemma på en möbel i sovrummmet. Visst är den vacker? Jag är helt såld i den...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback