Lär känna mig bättre

Tjena bloggen!

Nu har jag, dagen till ära, kommit på en ny kategori som jag ska "inviga" lite snyggt nu. Kategorin heter "Lär känna mig bättre" och går ut på just det - Lär känna mig lite bättre. Tanken med den här kategorin är helt enkelt att ni ska få reda på lite mer saker om mig, saker som ni förmodligen inte vet sen innan. Kul va? Eller vad tror ni?

Tänkte starta med att jag skriver ner 10 påståenden där ni ska få gissa, påstående efter påstående, om det är sant eller falskt. Ni deltar i detta genom att kommentera i kommentarsfältet nedan och för att göra det snyggt och prydligt så kan ni ju lägga upp det t.ex. såhär:

1) Sant
2) Falskt
3)
4)
osv....

Hajjar ni grejen? Tror ni detta blir kul? Det tror jag! Kom igen och delta nu allihopa, det kan somsagt bli kul. Ju fler som är med, desto roligare, helt klart! Ta chansen nu, kom igen. Jag kommer att avslöja de rätta svaren såklart, men det hänger nu först och fräsmt på er!!

Let's go!!






1. falskt

2.falskt

3.sant

4.falskt

5.sant

6.falskt

7.sant

8.falskt

9.sant

10.falskt

2010-12-07 // 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback