Påväg hem...

Hej på er! Hur står det till? Med mig är det toppen. Är dock helt slut i fötterna efter en heldag i ullared, men ack vilken rolig och trevlig dag vi har haft. Är nu några tusenlappar fattigare men massor med prylar rikare. Känns asgött! Är nöjd som fan. Har hittat en hel del julklappar också. Det är så roligt att köpa saker till andra tycker jag, men svårt ibland. Vad vill storebrorsorna ha liksom?! Assvårt ju.. Nu har jag dock lekt med fantasin och det blir nog hur bra som helst, he he. Nejni, vi hörs ikväll när jag är hemma igen. Ska fortsätta dricka cola och prata strunt med världens finaste mamma nu medan vi sitter i bussen påväg hem till Katrineholm. Tror nog närmare bestämt att det blir en liten tupplur också... Kram på er <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback