Prison Break - Världens bästa serie!

Nu har vi gjort det, jag och min pöjk. Vi har sett alla säsonger av Prison Break och jag vill säga, med handen på mitt hjärta, att det är den absolut bästa serie som jag har sett. Lätt alltså! Den är så jävla grym. Om man jämför denna serie med till exempel One tree hill eller OC så vinner Prison Break med hästlängder! Man vet liksom aldrig vad som kommer hända, utan allt är så jäkla spännande. I OC till exempel så kan man nästan alltid räkna ut va som kommer hända härnäst och sånt är inte roligt i längden.

Prison Break överraskar mest hela tiden och jag rekomenerar verkligen den här serien till er alla som gillar att titta på mycket film. För ja, har du väl börjat titta så går det inte att sluta, det kan jag lova er. Jag har under varje avsnitt suttit och varit nervös, förväntansfull och full med hopp när jag har tittat på den här serien. Jag kan inte med ord beskriva hur bra den är....... den liksom..... knäcker, haha!!

Alla avsnitt är fyllda med känslor. Likaväl som du ena sekunden kan sitta och gråta och ha ont i hjärtat så kan du andra sekunden bli så äcklad och förbannand. "Vadå, hur kan hon tycka det är bra i så fall" tänker ni... Äh, se den bara, tänker jag. Ni kommer inte att ångra er. Tro mig!!












» ida

Jag kan hålla med dig till fullo. Prison Break är verkligen en riktigt super serie. Jag köpte hela serien till P förra julen och vi kollade alla avsnitt på ca 2 veckor ;) (Några dagars uppehåll!) Jag grinade sista avsnitten av dom alla :P

2010-12-06 // 21:14:03
» Tove

Man ser ju klart och tydligt varför du är helt såld på Prison break ;) Mohaha

2010-12-07 // 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback