Sånt man inte rår för

God kväll, god kväll.

Är en halvdeppig Jenny som skriver. Skulle egentligen ha varit lite rund om fötterna, partysminkad och befunnit mig på dansgolvet i mina skyhöga klackar och härliga vänner nu. Men vad gör jag istället? Ligger hemma och snorar såklart. Nu har jag snart varit krasslig i en hel vecka. Visserligen är det bättre jämfört med i början, men ändå?! Hur trevligt är det med en näsa fylld med snor och blod som jag behöver snyta var femte minut? Inte så kul. Och hur kul skulle det vara att försöka klä upp sig och sedan känna sig som en säck potatis ändå? Inte så kul. Och hur kul är det att "ta det lugnt" när man är ute och festar? Inte så kul. Ska det va, så ska're. Ikväll blev det tyvärr inget rajjtantajtan. Fan då...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback