Söndagskväll

Oj, vad klockan blev mycket helt plötsligt... Var tog den här söndagen vägen egentligen? Det sa bara "poff"

Har hur som helst haft en trevlig dag! Vaknade vid tio, men låg kvar ett bra tag och myste tillsammans med min livskamrat. Jag älskar sådana mornar, när man inte har någon tid att passa. Det är så ljuvligt! Sen då? har bara hängt i tv-soffan, tittat på "Ensam hemma 3" och blivit ompysslad. Framåt eftermiddagen kom farmor och farfar på besök och lägenheten förvandlades till klippstuga för ett tag.

Nu måste jag lyfta på röven och titta till potatisgratängen som står i ugnen.


Såhär snygg var jag när vi gick till affären nu ikväll.
Haha, fyskäms!! Mjukisbrallor och stövlar.........



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback