Tjugoförsta december tvåtusentio

God morgon, *host* eller, god förmidag kanske man ska säga?

Vet ni vad? Sista gången jag kollade på klockan inatt så visade den 03:14 och därefter någon gång, somnade jag. Det var ett rent helvete fram tills dess. Jag låg hur oskönt som helst, jag flyttade om kuddarna tusentals gånger men det blev aldrig bättre. När jag hade täcket på mig så var jag varm som ett as, men när jag tog av det lite så frös jag. Jag började tänka på massa läskiga saker, så jag la mig antingen på Simons bröst eller på sidan och höll om honom. Men han sov ju hur skönt och underbart gott som helst så han andades jättedjupt vilket bara stressade upp mig. Jag måste ha det knäpptyst när jag ska sova!

Haha, jaaa.. Ni hör ju vilket jäkla helvete. Vill inte fortsätta min berättelse för då kommer jag att dra ner stämningen till max, hehe. Nu är jag iallafall uppe efter några timmars sömn, och jag ser fram emot en ny dag! Jag börjar min dag med, som alltid, en god frukost. Skulle jag inte äta frukost på mornarna, så vet jag inte hur jag skulle klara av dagen...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback